- "UPPDATERINGEN ÄR UNDER ALL KRITIK"

Kunde inte hålla med mer om det! När bloggade jag senast egentligen? :P Så upptagen har jag inte varit, så jag vet inte. Har inte suttit vid datorn så överdrivet mycket den senaste tiden heller. I alla fall, lite kort om helgen kanske.
I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, hmm. Grymt enerverande. Lördagen spenderades i alla fall helt åt bakning! Lite pepparkakor, lite lussebullar - och en enorm pepparkaksborg! Tog upp en hel plåt, mamma och jag kände oss väldigt överambitiösa haha.
Bilder (suddiga D:);
         


Och idag var det en segdag framför tv:n, Napoleon Dynamite visades på fyran. Och nåt som jag inte tänkt på är att Napoleon ritar en liger, för det är hans favoritdjur haha! xD Liger = tiger + lejon, för dom som inte vet.
Var även på Ikea en sväng på kvällen, och sen har jag kollat på film med Villy. 2 st med Clint Eastwood :P Power nånting hette den första, den andra var Million Dollar Baby, båda vra bra faktiskt (yyy).

Nu ska jag sova, klockan är ju kvart i tre damn it. >< Får se om jag orkar gå på workshopen imorrn ens, men jag ska försöka i alla fall.
Guten nacht!


Time has been replaced by a countdown; 70 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0