- THREE IMAGINARY BOYS

wiktor säger:

haha

fy fan vilken oseriös grupp vi har

Anna Larsson säger:

haha ja

wiktor säger:

såg du sajans miner när du läste?

Anna Larsson säger:

nej..?

wiktor säger:

han gjorde såna dära suga-av-gester med munnen

och runkade av pekpinnen

undrar om karin såg

Anna Larsson säger:

gjorde han? ><'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

wiktor säger:

sen när sajan läste, slickade johannes hans öra typ

Anna Larsson säger:

grose.


Redovisning idag på svenskan om esperanto, galet nervös var jag men det gick faktiskt helt okej.
Men gaaaaah, min grupp! >< Eller inte Wiktor kanske, men de övriga två... "Jag älskar dig River" var en av punkterna i våran powerpoint när W redovisade. Så jävla onödigt alltså. Att ens skriva det från början kjdbjwlnwqkfnlwköqfd.
Skönt att ha det avklarat nu i alla fall, och jag är så stolt över mig själv för att jag faktiskt showed up! Jag var så jävla nära att stanna hemma imorse, men jaja.

Snart är det juuuuulloooooov! Bara två skoldagar kvar, och nu är det inget viktigt kvar som måste göras innan lovet. Chill chill chill. Ska till tandläkaren imorrn också, sen får vi se om jag orkar ta mig tillbaka till skolan.

Nu hade jag tänkt kolla på Harry Potter and the philosopher's stone, käka Ben & Jerry's och sen sova
Bloggar kanske ikväll igen, hej så länge!


Time has been replaced by a countdown; 69 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0