- SHIVER AND SHAKE

Villy kom hem för inte så länge sen. Han satt och åt en massa när jag gick ner för att ta ett par alvedon (jävla huvudvärk </3) och ja, var glad att ni inte såg honom. Jag har aldrig sett han sådär förut... typ alldeles blek och med jättetrötta ögon, lite stirrig blick och ja vad ska man säga, skamsen är fel ord. Rädd också. Jag vet inte hur jag ska förklara.
Han pratade ju helt normalt och så men det verkade som att han ansträngde sig lite för väl för att vara så trött och det faktum att det är midnatt nu.
Han sa att han och hans kompis hade åkt till Köping med taxi härifrån. Vad skulle du till Köping och göra?! Varför var det så brådskande att komma dit? Utan kläder - inte ens en jacka(!), bankomatkort & legitimation, och utan att säga till att du ens åkte? Det kan ju stämma det han sa att han druckit öl 24/7 sen i fredags typ och inte fått så mycket sömn, men come on. Jag har sett han full förut....

Jag är så himla frustrerad just nu. Besviken. Lättad för att han kommit "hem". Jag menar, han kanske flyttar tillbaka till Köping nu? Vad kommer hända nu? Rädsla. Rädsla, rädsla, rädsla!

Gaaaaaah! Känner att jag inte alls kan formulera mig rätt just nu.
SKIT SKIT SKIT!

















Trots att Villy är min morbror så hade vi ändå blivit bra "kompisar" om man kan säga så. Kommer det att förändras nu...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0