- "SADISM ÄR SJÖDALSGYMNASIETS LEDORD"

Fyfan vad jag hatar skolhelvetet! Helt jävla otroligt alltså.
Man skulle ju kunna tro att en helt vanlig och bra skola bara har avslutningsfika med lussebullar sista skoldagen innan jullovet, men nej inte Sjödal inte.
Imorgon ska vi nämligen ha vanliga lektioner från kl 8 till kl 11 och SEN är det avslutningsskiten.
KJbjlfnlfjnegnerlkgnrlkgl palla? Det är ju så otroligt många som kommer dyka upp menar jag. Ett exempel på kemin både idag och igår att bara halva klassen kom till lektionen, och på tyskan imorse var vi 5 personer där av ~15.
Jag fattar seriöst inte hur dom tänker. Tänka var väl att ta i iofs. ><

Och River - det är visst sån här frånvarogrejs som gäller fortfarande. Noor hade fått sitt studiebidrag indraget idag sa hon, bara så du vet. Hon hade 20,3% oanmäld frånvaro.

Humöret är inte alls på topp. Nu går jag och lägger mig, bloggar kanske ikväll.


Time has been replaced by a countdown; 67 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

HELVETE

tack för att du sa till

2008-12-18 @ 19:50:04
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0