- ROCK BAND 2 <3

Yep, det spelet inhandlades idag :D (ehe, igår om man ska vara petig), och damn vad jag gillar det!
Jag råkade spendera 8 timmar framför spelet (a), mellan kl 18 och kl 2 ungefär xD Så nu har jag en förjävla huvudvärk men jag har bara mig själv att skylla haha.

Nu blev jag på dåligt humör. ><
"köpte B&J cherry garcia idag :D *mums*
anna fick dock ingen eftersom hon INTE SVARAR på bloggen/bdb/sms/telefonsamtal osv."


Det var ju annars bara här på bloggen du hade hört av dig och jag HAR faktiskt en mobil OCH en hemtelefon, men what ever.

God natt.

Kommentarer
Postat av: R

JAG SMS:ADE OCH RIIIIIIIIIIIIINGDE DITT NÖTSKAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ringde dock inte hem men ENBART för att jag inte visste att du var hemma. no0b no0b no0b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi får åka dit efter skolan ngn dag :D

2008-12-28 @ 10:56:01
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0