- "NV-FIKA"

Så. Jävla. Drygt. ><'''''''''''''''
Alla ettor och tvåor som går NV skulle samlas i samlingssalen - som är pytteliten. Det var massor av bord uppraddade mitt emot varann i rader, och på den ena sidan av bordet skulle ettorna sitta och tvåorna sitta mitt emot dårå. Det var ytterst viktigt att vi hade nån etta som satt mittemot oss, för gissa vad vi skulle göra? Speeddejta. "Fast nej ni ska inte dejta varann utan ni ska bara prata med varann! Vi kommer ge er olika teman som ni ska prata om i nån minut, och sen ska alla tvåor cirkulera åt ett håll medans ettorna sitter kvar så att ni hela tiden får en ny att prata med. Det är bara för att ettorna och tvåorna ska bekanta sig lite och få lite mer sammanhållning!"
WTF VAR PROJEKTVECKAN TILL DÅ? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh! JKbkjnsaöfnmasfnasklfnskldfmaslömvdkbvsdjknsdlknvgösdgndkln<gmdklgnekangpsdgkkldffkln.
Allting var bara helt jävla jättefail. Det enda positiva var att vår klass vann själva tårttävlingen - en påse lösgodis till hela klassen. Jag försökte äta lite av tårtan men alltså nej, tårta är så jävla äckligt. Mådde jätteilla efter ett par tuggor. Usch.
Det hela började vid ett och slutade tio-tjugo över två. Vi hade ingen matte. Kemin börjar 15.20. JÄTTEKUL!
Sitter i biblan just nu och gör inte ett skvatt, har försökt lära mig några av tyskaglosorna men det gick inge bra alls.

Nu ska jag gå upp till kemin och dryga där i en kvart. ><
Usch och fy.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: R

staaackare!

2008-12-17 @ 20:50:47
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0