- JULBORDSKRYSSNING

Vid 4 ungefär så åker vi in till stan för att ta båten med destination Estland!
Kommer hem igen på tisdag, men då ska vi bara hem och hämta/lämna grejer, sen åker vi vidare till mormor & Lasse för att fira jul där. (:

Som ni kanske märkt så har jag publicerat en massa inlägg för veckan framöver, och det är för att jag inte vet hur mycket jag kommer kunna uppdatera bloggen nu under julen. Om jag får för mig att blogga så skriver jag bara vidare i inläggen som publicerats på den dagen, get it? xD Måste ju hålla nedräkningen vid liv också!
Det är mycket möjligt att jag sitter vid datorn när jag är hos mormor haha, fast det beror på om de har internet kvar eller inte. Jag kommer inte ihåg.

Nej nu ska jag bege mig.
Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch! :D


Time has been replaced by a countdown; 64 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: R

ring mig pls



om inte för att bli skälld på för att du inte pluggat matte (oh, jag känner dig swötnoes) så för att bestäma när vi ska åka och köpa B&Ja (<3)



p.s. swötnoes = skämt

om inte det framgick med ALL önskvärd tydlighet



p.s.2. kolla mailen

jag skickar kemi-anteckningar lite nu och då

2008-12-26 @ 19:57:42
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0