- JENNIFER <3

Åh, jag är väldigt sentimental just nu. Pratar med Jennifer på msn, hon bor ända borta i Colombia. Fatta vad galet långt bort det är! Hon har vart där sen den fjärde april detta året, alltså i ~8½ månad. D:
Att inte träffa eller ens kunna prata, i telefon alltså, med en av mina bästa kompisar är så sjukt jobbigt så ni anar inte...
Kvällen innan hon åkte och vi skulle säga hej då visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag gråtskrattade. Ja, jag grät floder samtidigt som jag skrattade hysteriskt. En av de jobbigaste saker jag någonsin varit med om.
Fybubblanvadjagsaknarhenne! <3









Time has been replaced by a countdown; 65 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Gull, fan jag saknar dig sa otroligt javla mycket.

angrar att jag inte stack ivag den kvallen.

Fatta hur mycket problem jag fatt men tanka sig, hade varit med dig da<333

2008-12-23 @ 22:58:38
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0