- IGEN?! ><

Åh alltså jag fattar fan inte hur jag lyckas. Jag vaknade helt yrvaken för ungefär en kvart sen ><''''' , strax innan 10 alltså. Jag började kl 8 imorse. Jag missade tyskan då damn it! Och jag hade redan planerat att missa matten idag pga av matteprovet, får se om jag orkar pallra mig iväg till kemin.
Ja, anledningen till att jag försov mig var att jag hade nån överjävlig tandvärk inatt, och imorse. Bara för att jag satte in det där skyddet jag fick efter att jag tagit bort tandställningen, som jag inte haft på ett bra tag. Helt sjukt hur mycket tänder kan flytta på sig alltså...
Fail, fail, fail vad mycket frånvaro jag har samlat på mig den senaste veckan, fast i fredags var jag faktisk sjuk. Måndagen var tydligen en frivillig dag så då får jag ingen frånvaro, men i tisdags lyckades jag också försova mig fast då sjukanmälde jag mig (a). Och jag lär ju frånvaro på svenskan igår också, och sen idag dårå.
Min dator är seg så det har tagit mig en kvart att skriva allt det här. ><
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0