- FEAR CAN HOLD YOU PRISONER. HOPE CAN SET YOU FREE.

"Zihuatanejo. Det ligger i Mexiko, vid Stilla havet. Vet du vad mexikanarna säger om Stilla havet? Att det inte har nåt minne. Där skulle jag vilja bo resten av livet. På ett varmt ställe utan minne. Starta ett litet hotell, alldeles vid stranden. Köpa en risig gammal skuta och rusta upp den... och ta ut mina gäster på fisketurer." - Andy Dufresne

Ur filmen The Shawshank Redemption. Känns som att jag tjatar om den väldigt mycket men den är så sjukt bra.
"...fourteen years after its initial release, and is ranked amongst the greatest films of all time."
Kollar på den varje kväll innan jag går och lägger mig. Eller snarare, jag somnar alltid till den filmen.

Har inte så mycket mer att säga. Jag mår sjukt illa och har huvudvärk, it better gå över till imorrn. ><
Juste. Nu ligger min gammelmormor också på sjukhus. Och mormor har inte fått komma hem än.
Adieu.



Time has been replaced by a countdown; 81 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0