- DUDE, WTF?! ><

wiktor säger:

inget

var var ni på matten?

Anna Larsson säger:

och biologin haha jadu. vi gick runt. pratade och planerade typ (yy)

wiktor säger:

ok

patrick började gråta typ

gick ut

tina gick efter

han kom tillbaka 20 min senare

men de e problem

Anna Larsson säger:

que? O_O

wiktor säger:

ja alltså

Anna Larsson säger:

varför började han gråta? O:

wiktor säger:

ingen lyssnar ju när han går igenom

alla sitter och pratar. inte sådär jättehögt

inte sådär att man inte hör honom eller att han inte kan prata, men ingen lyssnar liksom

Anna Larsson säger:

nej men han vågar ju inte säga ifrån ><

wiktor säger:

så han sa åt 3 gånger

tredje gången började han hurkla sig

typ som när man har hicka

minns inte riktigt vad han sa

men det var mitt i en mening som hans röst blev jättepipig

han sa typ "ni kan väl försöka vara tysta iaf"

och hans röst blev jätteljus

Anna Larsson säger:

hahahahaha alltså wtf xD

wiktor säger:

som om han hade gråt i halsen typ

iaf

vidare

så folk blev lite tystare

Anna Larsson säger:

fan att vi missade det!

wiktor säger:

men 5 min senare när han vände ryggen åt och började skriva formler på tavlan

nya formler btw, det var tydligen jätteviktigt

iaf

så han hade skrivit klart. johannes och magnus satt och höll på, tjejerna längst bak satt och pratade, sen några där framme också. iaf, ingen lyssnade.

så han tittar på tavlan på det han skrivit, så tittar han på klassen

sen tittar han på tavlan igen, sen på klassen

hans blick vänds mellan tavlan och klassen iaf. några gånger

jag såg det ju redan då, att han skulle brista

så han tar en penna skriver s. 128, 129 på tavlan

Anna Larsson säger:

vad är det med våra lärare att storma ut ur klassrummet gråtandes?

wiktor säger:

säger typ "dom här vore det bra om ni gjorde". sen drar han

Anna Larsson säger:

... som Karin

wiktor säger:

ja fast, med karin var det bara charlie

men iaf, så tina går efter

hon kommer tillbaka

säger att han snart kommer tillbaka

vi sitter och räknar

han komer tillbaka 20 min senare

när lektionen är slut börjar han whine på sig själv, typ

"jag är kanske inkompetent som lärare"

"det är inte ert fel"

"men jag ser ingen lösning på det här"

"jag ser verkligen ingen lösning på det här"

osv, osv

Anna Larsson säger:

shit O_O men han måste ju kunna säga ifrån när folk pratar och höja rösten, det är ju bara det. han är ju bra annars.


Kommentarer
Postat av: R

jag är avundsjuk på din blogg

du är verkligen kung på att blogga



ef.se

där finns info om att vara au pair

2008-12-02 @ 16:00:45
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: R

usch

i'm being bad

du borde ringa så jag ranta lite

vi hörs vi 19

men då ska plugga matte

tusan

jag kmr nog ranta

brace yourself

2008-12-02 @ 16:03:29
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: A

Tack! :'D

But still, jag behöver verkligen lite tips på vad jag kan blogga om. :P

2008-12-03 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0