- AU PAIR?



Eh alltså, hur kommer man ens på den idén? xD

I alla fall, jag är inte lika pepp längre. Min & Rivers plan* gick ju såklart i stöpet, det var alltså too good to be true.
Men frukta inte - jag kommer i alla fall åka bort från Sverige i minst ett år efter att gymnasiet är slut. Skönt! Funderar nämligen på att åka till Frankrike som Au Pair, tjing! Anna + Frankrike 1 år = kunna prata flytande franska. <3
Och River, och andra också såklart om ni vill, du måste komma och hälsa på mig i såna fall! Bra, då säger vi så.

Ingenting är ju bestämt än eller så. Och bara för att jag skriver det här kommer det väl antagligen skita sig, vad annars.
Jag har ju trots allt ett och ett halvt år på mig att bestämma mig. Men en sak som jag redan har bestämt mig för är att åka bort från Sverige när gymnasiet är slut och vänta med att plugga vidare.
Skoltrött? Ohja. </3

Nu ska jag sova, god natt.
Juste, grattis till Villy som fyller 37år idag.

*flytta till Nya Zeeland och plugga ett par år.


Time has been replaced by a countdown; 83 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0