- 9 DECEMBER

Mehehehehehe, idag har jag namnsdag. Säg grattis förfan!
Råkade försova mig imorse, åkte till Skärholmen med Villy vid kl 12, gick i en massa affärer i flera timmar utan att hitta nånting vettigt, efter 4-5 timmar hade jag bara hittat 2 julklappar, vi åkte vidare till Heron City för att gå på bio - vi såg Twilight. Hade väldigt höga förhoppningar om den filmen men nej, den var inte så bra som alla beskrev den. Jag tror att det är samma som med Harry Potter - man ska hålla sig till böckerna och skita i filmerna. Så om tid och inspiration hittas så ska jag läsa Twilightböckerna på engelska (yyy)

Har inte så mycket mer att säga. Är så sjukt opepp på skolan just nu. Men det är bara 8 skoldagar kvar och sen är det jullov! Vilket också betyder att halva gymnasiet är klart!
Inte långt kvar heller tills vi åker till Tallin så det är i alla fall nånting att se fram emot.

Nu ska jag soooooova, guten nacht!
"Ska jag sticka kniven i daj? Och fritera mor din?!" - Björn Gustafsson som norrman mehehe.



Time has been replaced by a countdown; 76 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0