- 10 DECEMBER

Jag använder mig av såna fräsiga rubriker, säg inget annat.
Efter skolan (med utebliven kemi! :'D) så tänkte jag ge mig på ett nytt försök att handla julklappar. Hittade en till i alla fall men det slutade med att jag köpte 5 engelska pocketböcker till mig själv. Bra Anna, bra! Fast tillsammans så kostade böckerna bara 35kr, helt galet. Jag & mamma var nämligen in på Second Hand-butiken, och jag hade säkert hittat mycket mer om vi inte vart tvungna att åka hem för att maten var färdig. Ska nog tillbaka på lördag (Y).
Tanken var också att vi skulle göra egen pepparkaksdeg idag för vi ska baka nu i helgen, men vi glömde ju såklart att köpa kryddnejlika så det sket sig. :P

Men River, om du inte hittar dom dumma muffinsformarna så ge mig nån bra engelsk bok så jag kan hypa min engelska lite! (yyy)

Och ja, tanken är väl att jag ska sova nu. Lyckades såklart slumra till förut när jag låg och läste. Tips; ligg inte i sängen under ett varmt täcke och läs när du är trött. xD
Guten nacht!


Time has been replaced by a countdown; 75 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0