- STÄDNING PÅ G

Jag vet att jag har varit seg på att uppdatera denna helgen - men jag har faktiskt, tro det eller ej, jobbat i lördags och söndags. Barnens trollskog i Skärholmen - i disken. >< Så sjukt drygt jobb. Plocka undan efter alla andra, plocka bort deras brickor som dom inte kan ställa i brickställen :'D, samt torka bort deras äckelrester från borden från deras jävla äckelbarn. Helt underbart! Och såklart, bara för att jag var ny och stod i disken, så åkte jag på att göra rent toaletterna en gång. <3 Som sagt, verkligen uuuuunderbart! Ska åka tillbaka dit imorrn för att få pengar och sen ska jag köpa julklappar. Har inte köpt en enda ännu, förutom den till River förut, så jag känner mig lite stressad.

Hur som haver, ingen skola idag mehehehe. Råkade sova till 12.30 ungefär >< Fail, fail, fail. Har inte fått någonting vettigt gjort alls idag, jag har bara slöat framför tv:n och varit allmänt seg.
Nu har jag i alla fall bestämt att mitt rum ska vara skinande rent innan dagens slut. Det ser seriöst ut som ett bombnedslag i mitt rum, det går knappt ens att vara här! Man kan inte ens se golvet, och då överdriver jag inte.
... plugga borde jag också göra ja.




Time has been replaced by a countdown; 77 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0