- SURPRISE, SURPRISE!

Igår så låg jag i min säng och pratade med Bob i telefon när mamma ropar från nedervåningen, what ever tänkte jag eftersom jag pratade i telefon. Sen ropar hon en gång till >< "VAAAAAD?!" "Du har besök..*låter finurlig*" "Va? Vem då?" "Kom ner och kolla då!" Och snacka om att jag fick en chock när jag såg vem det var :O Det var Shorty! Vi har inte setts på ett halvår eller så så det var verkligen en ytterst trevlig spontan överraskning. Hon kom med 2 av sina kompisar som var trevliga. Dom kunde inte stanna så länge men jag & Shorty ska ses på lördag! :D Woho säger jag bara!

Idag så har jag & mamma som sagt städat. Men långt har vi inte kommit >< Det tar sån tid! Och ett tag såg det värre ut än när vi började städa. Men nu är i alla fall vardagsrummet och "köket" klart (där vart vi sitter och äter).
Resten av kvällen ska jag nog ägna till att städa mitt rum xD Det behövs. Som fan. Har tänkt städa det typ hela sommaren, men har det blivit av eller? Nej.

Do I try too hard to make you smile?



Shorty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0