- SHIRTSTORE.SE :*

River, där har du sidan som tröjorna beställdes ifrån :P
& på tal om tröjorna, hoho så jäkla kul :D Första gången jag hade på mig min "Get a life!"-tröja så hade jag vart i stan med Ellie och var påväg hem (tog 865:an), och när jag går på vägen in i Gladö så kommer det en bil bakom mig som stannar för att fråga mig; "VART HAR DU KÖPT DEN TRÖJAN?! :O" Jag; "O___o Eeh, på nätet... (:" Dom; "VART på nätet?! xD" Jag; "Shirtstore.se" Dom; "Tack så mycket. Tröjan är huuuur snygg som helst. Tack för hjälpen, hej då." Varpå dom åker in till cointainrarna och vänder, vinkar som fan till mig och åker sen ut på stora vägen igen x'D Haha det var lite kul faktiskt. Och förra söndagen så var vi, hela familjen, på Eskilstuna Zoo och jag & Villy hade på oss våra Nile City-tröjor första gången. Då när vi var inne i nån souvenirbutik inne i själva parken så säger killen i kassan, som för övrigt var snygg xD, att det var dom snyggaste tröjorna han hade sett på läääänge! Visade sig att han också typ dyrkade Killing-gänget och vi fick höra en imitation av Robert Gustavsson som var hans "partytrick" xD. Roligt som få haha :D

I aaaallaaaa faaaall, anledningen till att jag faktiskt uppdaterar är för att Emelie har vart så duktig och laddat upp bilder på bilddagboken. Och anledningen till att jag inte uppdaterat innan dess är för att det i princip inte finns nånting att skriva ><
Släkten från Halmstad var ju här i två veckor, det var kul mestadels. Vi var på kryssning, på Kolmården och på besök hos mormor. Sen började jag jobba och har gjort det i två veckor. Det går bra och det är faktiskt kuuuul :O Förutom att jag blev stucken av en geting, men det har jag redan skrivit på bilddagboken.
Och tanken var nu att jag skulle vara på Irland, men icke. Och när dom planerna gick i stöpet så var tanken att en kompis från Lund skulle komma hit, men icke. Och nu är tanken att jag förhoppningsvis ska jobba den här veckan också (undantag idag dårå), om det finns nånting att göra där. Annars kommer jag bara ruttna bort här hemma :D Tjoho. Naaaaat. Besök från någon uppskattas mycket! Åtminstonde ett telefonsamtal. Eller ett sms. Haha jag är desperat, okej?! :P

Heeeeeej dåååå.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle gärna ringa men jag kommer inte ha någon mottagning på torpet :P

2008-08-04 @ 13:40:16
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Miss

Duktig flicka :D .. Ät mera mask :D . <<3

2008-08-04 @ 13:46:16
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0