- SAY YOU'LL BE THERE

Dags att blogga igen kanske.
Jag älskar Shorty <3 Jag har saknat oss så otroligt mycket. Roligt som få hade vi i lördags i alla fall. Och tänka sig, vi badade! Yepyep.

Jag, mamma & Malin storstädade Malins rum i söndags. >< Fick mig att också vilja storstäda rummet, men kommer jag nånstans? Nej. kjbfjkslwaönbvjkfj kv kv kj kajfnelknfelknvla.

Två skoldagar avklarade (yyyy). Tyska <3 Men River ska överge mig så att jag blir ensam med en massa ettor. Känns ju bra. Not.
Okej jag är inte alls på blogghumör. Erase and rewind det här inlägget, okej?

Kommentarer
Postat av: Linda

vadå ska hon sluta i din klass?

2008-08-29 @ 20:36:12
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: R

du städar verkligen hela tiden lol

2008-08-31 @ 17:24:41
Postat av: River

linda: nej nej, bara tyskan :P

2008-09-04 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0