- IT'S A SECRET...

Blääää. Jag vet att ni är sjukt intresserade av mitt jobb, *host*, men idag har jag plockat säkert 300 hinkar! 300? 300!!1! Fatta sjukt många det är! På en order så var det 250 hinkar bland annat ><. Svarta 20-litershinkar som luktar jätteäckligt. Gosigt va? :'D

Ni är dåliga på att kommentera.
Jag är trött som få.
Jag har fått Jennifers adress till Colombia <3.
Jag hittade världens bästa serie i Stockholm City idag! Alltså serie som i Rocky, Nemi, whatever.
Biller heter den :D Det står först "Maybe she's born with it...", sen är det en bild på en skabbig tjej med ett öga borta, och så 'ploppar' hon bort sin näsa, så står det "Maybe it's spetälska"! Alltså, det är så Villy och jag xD Häpåreharuleppra. Mja, precis.

Naja, what to do then? Nu fucking idea! Det enda jag måste göra är att hålla mig vaken haha.
Kan ju trackasera rockklassiker med lite fler mail om låtar som jag vill höra höhö. Skickade ett antal igår, men kom några av dom idag? Nej! Vilket jävla svin Ian är alltså </3
HADDÅ.

Kommentarer
Postat av: R

förstod du ens det där? (maybe she's born with it, maybe it's spetälska).

det är så att Maybelline (kosmetiskaföretag) har som slogan:

"Maybe she's born with it, maybe it maybelline"



bara så du vet :P

2008-08-13 @ 20:13:15
URL: http://ochjagbah.blogg.se/
Postat av: R

JAG BLIR TOKIG.

SVARA PÅ KOMMENTAR DIN UPPBLÅSTA BÄVER!

2008-08-17 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0