- GOMORRON GOMORRON GOMORRON DET ÄR VEIRON I OTTAN, VEM ÄR DET JAG TJÖTAR MED?

I brist på annat att göra så bloggar jag. Jag ska jobba idag och imorrn (torsdag/fredag), och jag kan inte sova. Klockan är i skrivande stund 02.11, klockan 05.40 ringer första klockan. YIPPI! :D Noooot. Seriöst? ><
O-R-K-A.
Min sysselsättning dom här 3 (3!) timmarna som jag faktiskt försökt sova så har jag bland annat läst lite ur "Sanning eller konsekvens". Det tar mig tillbaka till lågstadiet, på den tiden man bodde i Norsborg/Hallunda. Och jag glömde vad min poäng var >< Damn it.
I tisdags kväll åkte jag till Ellie, kom hem igår (onsdag) vid 5-snåret. Det är skönt att vara med henne. Ibland när man är med folk kan det bli sådär jobbigt tyst för att man verkligen inte vet vad man ska prata om. Med henne blir det också så, fast det är inte samma sak. Man känner sig inte tvungen att hela tiden prata. Blir det tyst så låter vi det vara så, tills vi faktiskt har nånting att prata om. Fattar ni vad jag menar? Och med henne så behöver man inte tvunget vara med varann konstant, varenda minut och följa varandras steg. En av oss kan gå ut med hunden, eller gå och handla så att den ena blir själv. Jag vet inte haha, men kanske beror på att jag känner mig som hemma hos henne. WHAT EVER!
Massa konstigt bara från en sur och inte alls trött 17-åring som ska upp om 3½ timme ungefär :D
Kan ju blogga mer sen när jag kommit hem från jobbet, så får ni veta hur "bra" det gick. Ehm, ja.
GODER NATTER! För andra gången idag...

Kommentarer
Postat av: Miss

Haha aa det var ett tag sedan du bodde här! :D .

2008-08-07 @ 16:01:00
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0