- "FÖRHÖJNINGSRING, RUND, 13/25MM"

Det känns som att det enda jag gjort på jobbet idag är att plocka alla dessa förbannade förhöjningsringarna! Eller så känns det bara som det för att man måste skriva ut etiketter och själv märka dom. Ena dagen känns det som att man bara plockar kakelkryss, och andra som man bara plockar lister, murarsnöre, tandspackel eller elementpenslar. Drygt som som är det i alla fall. Har vart så otroligt trött på jobbet idag också. Och det beror på nog att hela helgen spenderades i Tumba xD Haha. Var först hos Marielle fredag till lördag, sen på lördan vid 3 så gick jag till Ellie då det blev middag på Grekiska kolgrillen, sen upp till Ellie en sväng, sen hem till Camilla för lite "förfest", och sen skulle dom ner på krogen. I det ögonblicket sög det att inte vara 18 damn it! Men jag roade mig hos Marielle medans dom var där. Efter det blev det "efterfest" hos Camilla, och tro det eller ej men jag drack! Inte mycket men alltså, ändå. Vi gick och la oss klockan 6 på morgonen i alla fall xD Upp klockan 11. ELLIE SPYDDE SOM FAN! Hahahaha. Ja altså om ni inte fattade, hon fyllde 18 i lördags xD & sen blev det en ytterst dryg och seg dag hemma hos Ellie, jag & Nicklas tog sista bussen hem. Och ja, det var min helg på ett ungefär. Inte många timmars sömn i alla fall.

Och nu har jag nyss pratat med River i telefon och våran* Irlandsresa i februari kommer bara kosta 2000kr, om ens det! Och då ska vi vara där i 5 dagar!!1! :'D Anna är happy nu, ohja! Fatta niiiiiice vavava!

Nej, nu måste jag ner och fixa matlåda. Ååh palla >< Omständigt som få! Efter det så väntar sängen.
& juste, innan jag glömmer bort! På fredag så är det kräftfiske här i Gladö och ifall jag ska joina så vill jag ha sällskap, nån som är på eller? xD
& jag får ligga här och lyssna på när nioåringarna Malin & Elin sjunger Singstar. Oh så vackra sångröster dom har! Not. Dålig musiksmak har dom också, bara massa dåliga låtar väljer dom </3. Jag måste frälsa Malin med lite bra musik va! Liksom, "Sonja Aldén - För att du finns" nu? Eeeuuuuuw. Ääääääälskaaaaaaar idaaaaaaaag.
Jag lovar att min blogg ska bli roligare.
River, vad var det jag skulle svara på förut föresten? xD Teflonminne fer sure!
Haddå.


*min, Rivers & Bobs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0