- 1988: THE LAND BEFORE TIME

You live, you learn
You love, you burn
You win, you lose

Gårdagen var helt jävla bra alltså! Fick jättepositiv kritik av dom på jobbet och dom blev glada när jag bjöd på muffins som jag bakade i torsdags. Sen på kvällen så fick jag en ny kompis, alltid lika kul. Och nån som faktiskt bor nära. När vi började prata så fanns det inga förhinder eller vad man ska säga, allting bara flöt på och vi pratade med varann som om vi känt varann i evigheter. Det är så det ska vara...

Kräftskiva blev det idag. Sjukt opepp har man vart hela dan >< Inte ens klätt på mig ordentligt, mjukisbyxor och en t-shirt blev det för min del idag. Nu på kvällskvisten så satt jag och kollade på Landet för länge sedan, den första filmen alltså. Och säg vad ni vill men jag älskart! Lillefot, Cera, Kvacky, Petrie och Tagg <3 Dom filmerna betyder så sjukt mycket för mig. När/om jag skaffar barn så ska dom frälsas med dom filmerna i alla fall! Och jag ska bara kolla på dom på svenska, skulle jag kolla på dom engelska skulle det bara bli... fel. Skitsamma, inte en jävel bryr sig.

Nu ska jag försöka sova, och imorrn ska jag & Villy gå på bio är tanken.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0