- YES PLEASE

Jaha, nu ska jag också börja blogga (: Det var faktiskt Emelie som sa att "det skulle passa dig". Och tja, det kanske stämmer, vem vet. Det återstår att se. Förväntar väl inte direkt att någon ska läsa men det vore kul om nån gjorde det i alla fall 8D
Ytterst kort skoldag idag förövrigt :D Hade bara franska då min kemilektion var inställd (Y) När jag kom hem så var det ingen annan hemma, så jag satte mig vid datan - as usual. Gosh jag måste sluta sitta vid datan så mycket & ta tag i skolan! Det har jag sagt en miljon gånger men det blir ju aldrig så. Iaf, när mamma kom hem så var jag tvungen att städa mitt rum, för hon & Benny hotar med att stänga av internet om inte jag och Nicklas städar våra rum. Jag menar, vad spelar det för roll om det är stökigt? Det är ändå bara jag som är i mitt rum och det är jag som får leva med skiten. Ibland förstår jag mig inte på föräldrar.
Mja, nu ska jag sluta detta dryga inlägg och gå och läsa eller nånting!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår vad du menar, kul att du har börjat blogga och att du tog åt dig av det jag sa :) Glöm inte bort den bara, det är väldigt lätt hänt. Jag vet! :P

2008-04-11 @ 01:25:42
URL: http://lindholmaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0