- VALBORG

Alltså, varför firar man Valborg egentligen? Har frågat jättemånga idag men det är ju ingen som vet ><'' Villy visste bara varför man tänder en stor brasa, & det var typ för att driva bort onda väsen eller nåt x) Förr i tiden alltså.
Iaf, så vad har jag haft för mig? Inte så mycket egentligen. Varit med familjen <:, käkade grillade revbensspjäll med pommes till middag, & vid halv åtta åkte vi in till centrum för att checka in brasan.
Väl där så övergav jag familjen efter 5min när jag hittade Linda, Corinna, Issa, Sara & Johanna (: Vi strosade runt lite och köpte lotter och så. Men blev inte så långvarig där, mamma & co ville hem x)
Väl hemma käkade vi ost och tjex :D & sen... har jag inte gjort så mycket mer .__. Rensat i massa musikmappar så att namnen blir rätt har jag spenderat mycket tid på - kul Valborg man kan ha!
Nu ska jag kolla på Juno för femtioelfte gången men den filmen är braaa! <:
Juste! Jag vann en liten sak i lotterisaken x) En svart hand som håller upp två fingrar - en Grace-pose med andra ord! :'D
Over and out.

Kommentarer
Postat av: river

valborg = firar våren. frågade mamma lol.

can i have that hand please? 0=)

2008-05-01 @ 11:02:52
Postat av: Linda

Kungen fyller år också! :D

2008-05-02 @ 22:39:34
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0