- TUESDAY

Idag hade jag bara Natinellt prov i engelska - reading and listening. Det gick bra! :D Eller, jag tror att det gick bra. & bara för att jag tror det gått bra kommer det säkert vara precis tvärt om. Damn it!
Iaf, var med Ellie & Mini innan, mellan och efter proven ett tag (: Käkade i skolan och sen gick jag till min buss som jag inte visste när den gick, 865:an alltså ^^ Kom precis dit i tid! Hann inte stå där mer än 30sek innan bussen kom xD Mikaela var där, en från min gamla klass, så vi satt och snacka lite på bussen (: Hon skulle vidare till Ådran efter att jag gått av, för hon skulle rida sin häst. I alla fall lite, den har vart sjuk i hela 8 månader och var äntligen frisk nu sen nyligen. That's good.
På vägen hem så ringde min mentor Karin mig, jag bara vafan?! x) Haha. Så till River: måndagens tid är ändrad, börjar 9:50 istället för 9:05 (speaking i engelskan), för Karin skulle på nåt möte. Så, nu har jag sagt det.
Nu ska jag plugga matte, för jag har nationellt prov i det nästa vecka :< I don't want to!!!111ett!11!!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0