- TOKIO HOTEL BILJETT

Idag hade jag bestämt mig för att lämna tillbaka min & Jennifers TH-biljett. Det gick ju sådär bra.
Gick till ATG-ombudet i centrum & berättade hur läget gick till, och gav biljetterna till subban i 'kassan'. Först tog hon emot biljetterna och började fibbla, tills hon sa att det inte gick att lämna tillbaka min biljett just där. Hon fortsatte med Jennifers biljett och snackade om att den var för skrynklig för att 'trycka in i maskinen' O__o, jag bara jaha? Hon var tvungen att ringa till nån snubbe och knappa in nån kod nånstans, & sen fick jag äntligen dom pengarna i alla fall. Sen så sa hon att jag var tvungen att lämna min biljett på ett Ticknetombud, inte ett ATG-ombud. Hon skickade mig vidare ända till Globen för det var det enda stället hon kom på.
Sagt och gjort så åkte jag in till Globen och tog med mig Linda dit (: Killen i den kassan började också granska biljetten & sa att nej, du kan inte lämna in den här, du måste åka tillbaka till det stället där vart du hämtade ut den. Varför skickade den jävla subban mig ända till Globen för att sen veta att... JAG MÅSTE ÅKA TILL FUCKING UPPSALA FÖR ATT LÄMNA DEN JÄVLA BILJETTEN! Fyfan vad arg jag blev ><''
Bara för att jag råkade hämta ut biljetten på det jävla Uppsala Nya Tidning, så måste jag tillbaka dit. Inte okej!
Tänk om jag hade hämtat ut biljetten i Haparanda, hade jag vart tvungen att åka dit igen för att lämna tillbaka den?
Det är nåt jävla fel på deras icke fungerande horsystem.
Nu är jag på jävligt dåligt humör, kan ju också bero lite på att jag endast sov 2-3 timmar inatt.
Släng dig i väggen - over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, men anna då, akta språket ;P
Men bajs på dom ändå, de borde inte spela ngn roll vilket ombud :s

2008-04-26 @ 13:12:48
URL: http://bbaggen.blogg.se
Postat av: Hector

Håller med totalt ;) kassabiträden pft

2008-04-27 @ 04:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0