- TISDAG

Idag var det skola igen efter 4 dagars "ledighet" 8D I fredags var jag ju sjuk, & igår så var det studiedag! :D
Iaf, imorse så missade jag bussen precis -_- Något irriterande, för jag missade då min franskalektion. Sen hade jag bild, och det var faktiskt kul! Fick sitta och måla på mina lerfigurer hela lektionen (: Sen så finns det ju vissa personer i klassrummet som är mindre... mja, kanske inte ska nämna det här.
Sen var det dags för lunch följt av matte + mentorstid. Mattelektionen var helt okej, gjorde inte så speciellt mycket - en mycket förvirrad Patrik skulle ha genomgång men det gick ju sådär bra :P Jag & River sneakade oss ut innan mentorstiden för den är så tråkig, och vi ville inte möta en bitter Karin.
Medans jag stod och väntade med River på hennes buss så spekulerade vi om alla lärares "liv" xD Haha det var roligt, men det gick överstyr efter ett tag (a)

Väl hemma så la jag mig för att läsa Harry Potter och de vises sten, men lyckades somna en stund .___.
Middag med kladdkaka som efterrätt = mums! :'D
Följde med alla och pantade / handlade mat och när vi kom hem igen så pluggade jag historia - har nämligen ett omprov på fredag </3 It sucks.
& nu är jag här 8D Ska nog fortsätta med historian lite innan jag ska sova, och läsa lite HP om det hinns med <3

Imorrn har jag fysik, matte & historia, sen ska jag till tandläkaren. Kanske hinner vara med en stund på kemin, vet inte riktigt hur det blir. Men dagen blir inte så helvetiskt lång som den brukar vara i alla fall.
Over and out, skriver nog imorrn och skriver hur tandläkarbesöket gick.

Kommentarer
Postat av: Linda

mamma hade köpt typ fett god (såg så ut) kyckling idag men jag fick fan inte äta.. :P blev lessen xD

2008-04-15 @ 23:09:15
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0