- TIRED OF THIS SHIT

So, vad har hänt idag då? I princip - ingenting!
Jag har pluggat en massa franska, varvat med lite (eller ganska mycket) sovande, & så har jag läst Harry Potter <3
Läste ut första boken på svenska idag och nu har jag börjat att läsa den första på engelska ;D Askul!
Mindre kul är att jag inte har haft nån aptit på hela dagen, har bara ätit en macka som "lunch" och tryckt i mig lite middag. Jag har dessutom mer eller mindre lock för båda öronen så jag är typ halvdöv ><'' Inte kul, nej.
Som det ser ut nu så blir det nog ingen skola imorrn heller, vilket innebär att jag missar det 2:a kursprovet i franska. Helvete också. Men vafan ska jag göra liksom? :/ Bättre att vara hemma och bli helt frisk än att gå halvsjuk till skolan och göra det mycket värre. Men på fredag hoppas jag att jag kan gå till skolan igen (yy).

I helgen så ska jag kanske träffa Linda! :D Det är sagt så i alla fall x) Vi har bestämt oss för att smida lite planer. Nu när vi vet Jennifers adress och så, så ska vi nog skicka lite Marabou till henne, tror hon skulle bli glad då <3
Fyfan vad jag saknar henne .__. Jag vill att hon kommer hem! Kollade upp vad en resa dit skulle kosta, och om man säger som såhär - det är ingenting jag har råd med. Kostade fan 10000kr att åka dit och vara där en vecka! Helt sanslöst.

& jag vet inte hur det blir med Harry Potter eventet. Mamma vill att jag ska dra dit med någon som jag känner, men det är knappt nån som jag känner som gillar HP mycket! So what to do? Dessutom, om jag nu får gå på det så kommer jag missa min första dag på sommarjobbet. Och hur smart är det på en skala?
Blir så frustrerad, för det här är någonting som jag verkligen vill göra.
Nej, nu ska jag fortsätta läsa lite HP och vältra mig i självömkan.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0