- THURSDAY

Idag hade jag Nationellt prov i engelska. Asså, vad fan vad det för jävla ämne? O__o Årstider. Lame som as. Som att inte varenda person skrev om en resa dom varit med om. Kunde ju gått bättre för min del haha xD Hade jättesvårt att komma igång (det har jag alltid), & sen flöt det inte på så bra. Använde enkel och enformig engelska. Känns som att jag inte har lärt mig någon mer engelska sen jag började gymnasiet, jag kommer liksom ingen vart! Finns ju så mycket mer att lära sig, men när man får glosor av Karin som adult och worry så är det klart man inte lär sig någonting nytt. När vi jobbade med olika artiklar i skolan så tog hon med flit dom glosor som var enklast. & dom glosor vi jobbade med innan dess. Blir så arg.

Efter provet så hade vi håltimme i två timmar, men jag joinade Ellie & Mini på elevrådets årsmöte, sitta och säga "Ja!" & äta gratis kakor är ganska nice må jag säga. (:
Sen var det dags för kemi & det var rätt chill. Hade en lärarkandidat där och han gick igenom en sak som made no sense, så ja. Sen fick vi jobba med uppgifter, orka räkna ut mol & massa & allt vad det nu är ><''
Efter det var det dags för franska! Vi hade en sitta-och-plugga-inför-kursprovet-lektion 8D Slutade med att halva klassen satt och spelade Jeopardy med franska ord man skulle översätta, mycket roligt haha! :D & jag förundrades över hur många ord jag faktiskt kom ihåg sen tidigare kapitel, trots att jag typ aldrig hann svara för dom andra "tryckte" innan dom tänkte efter, något som jag tog mig extra tid till, höhö.

Väl hemma så kollade jag på Smallville! :'D Älskar den serien (yy). Käkade upp det sista av min glass, sen la jag mig i sängen för att läsa lite, & då somnade jag. Fanfanfan. Inte bra. Har inte ätit nån middag heller (förutom kladdkaka (aa)), för det var Chili con Carne till middag <///3. Så vidrigt.
Och ja, det var väl min dag. Skriver kanske senare, för nu kmr jag inte kunna sova på ett tag.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hade också nationella då!
jag skrev också om en resa, men typ alla andra skrev om det andra O.o
Jag skulle inte komma på nått att skriva om jag hade skrivivgt om det andra O.o

2008-04-24 @ 07:05:24
URL: http://tlypsywee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0