- SÖNDAG DEN 13:e

Egentligen ska det vara fredag den trettonde - & det var det för exakt ett år sedan idag. Fredag den trettonde - otursdagen! Och det kan man säga att det verkligen var, i alla fall för min del.

Jag kan dra historien för den som inte vet: vid den här tiden för ett år sedan så mådde jag verkligen riktigt pissigt av vissa anledningar, en av dom var skolan. Jag fick för mig att dränka mina sorger och bara slippa den jävla smärtan som jag dagligen fick stå ut med. Alkohol var sättet jag tog till för att fly bort. Jag drog med mig Pernilla till Bob i Uppsala så att vi tre kunde dricka tillsammans. Vi bestämde oss för att gå ut och dricka det vi hade så vi gick runt på stan ett tag, mötte massa andra fulla människor och sen gick vi till Fyrisån och satte oss vid "varma gubben". Sen hände det en massa pinsamheter med ett gäng andra som också var där - och sen vaknar jag upp på sjukhuset dagen efter. Vad i helvete tänkte jag? Jag hade ingen aning om vad som hade hänt. Jag hade druckit mig så full så att jag nästan var medvetslös, så Bob och hennes mamma tog mig till sjukhuset. 1,7/1,8 promille alkohol hade jag i blodet. Det är från ett visst tillfälle som jag inte kommer ihåg nånting, men jag har fått berättat för mig vad som hänt av Bob och Pernilla, & det är ingenting jag tänker skriva här.

Fyfan för den dagen säger jag bara - och fan vad jag ångrar mig. Vill bara göra det ogjort. Ett tips till alla i alla fall: vill du "komma bort" så är alkohol den sämsta idén ever! Det gjorde bara saken värre. Samtal med psykolog & möte hos Soc bland annat.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0