- SICK

Idag har jag vart hemma från skolan. Vaknade med huvudvärk imorse, värre än jag någonsin haft. & så hade jag ont i magen också, men den gav med sig efter en stund (y).
Jag har gjort absolut ingenting idag, jag har fan inte orkat. Det enda som jag gjort är att sovit och kollat på film. Började kolla på HP 2, men den hacka så jävligt så jag var tvungen att byta ><'' Blev att jag kollade på En prinsessas dagbok 1&2, och nu har jag precis kollat klart på Freddy vs. Jason. Och nu så har huvudvärken äntligen gått över nästan helt och hållet! :D
Pratade även med Bob ett tag förut idag och jag ska kanske åka till henne imorrn <3 Beror på ifall Villy behöver hjälp med vad det nu var, han har inte sagt vad ännu :P
Jag & Fredrik har även börjat prata mer med varandra den här veckan, gudars skymning vad jag har saknat honom! Vettefan varför vi helt abrupt slutade prata med varandra haha, men iaf x)
Nu ska jag gå och göra... ingenting .__., är visserligen på städhumör men det är så jävla ansträngande, på riktigt ><'' Ni ska bara veta hur otroligt varmt det blir när man städar ett litet rum haha.
Skriver senare om jag har nånting vettigt att skriva (:
Over and out.

Kommentarer
Postat av: RL

vad sägs om att plugga för F* i H*?
jesus
lol

2008-04-11 @ 19:20:41
Postat av: Linda

jag har inte sett någon av dom filmerna förutom en prinsessas dagbok 1 x'D

2008-04-14 @ 11:31:21
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0