- SERIOUSLY

Så, vad har hänt hittills idag då? Skippade matten imorse för en timmes mer sömn, åkte och hade idrott vid HGY, tillbaka till skolan för engelska & svenska. Vi kollade på ett avsnitt av Simpsons på engelskan! :D Fett kul. & sen fick vi bara fylla i ett papper, man skulle leta efter ord och rätta meningar som inte var korrekt engelska 8D Chiiiill. Sen var det lunch, mums <3. Hörde sen att maten hade tagit slut hahaha! :'D Stackars dom som inte fick något, & det var ändå 1½ timme innan matsalen stängde Oo
Svenska hade vi efter lunchen. Vi skulle jobba med vårat författarprojekt, & ja... jag vet inte vad jag ska säga. Eller snarare, hur jag ska säga det. Kära lilla (namn) har ju inte varit närvarande vid någon av lektionerna då vi jobbat med det här, så jag & (namn) har fått göra allting själva. Så vi började ifrågasätta honom om varför han inte har varit här och så. Han påstod att han hade haft feber och lunginflammation i ca 5 veckor. & han sa att Jan Guillou skriver action- och äventyrsböcker. Och trots att han har läst Ondskan så vet han inte vad huvudpersonen heter i efternamn. Smartass. Jag & (namn) satt i alla fall och skällde på honom (med halva klassen som åskådare), och det slutade med att han sprang ut ur klassrummet med tårar i ögonen, och lämnade mig och (namn) ensamma - igen! Karin pratade med honom och han får inte vara med på redovisningen, så vi måste sköta allting själva. Och vi är hälften så liten som alla andra grupper. Fyfan alltså. Jag förstår mig inte på honom. Och juste haha! När (namn) då sprang sin väg så började alla i klassrummet att skratta som fan sekunden efter att han satt foten utanför dörren x'D Liiite kul var allting ändå. Hoppas att han inser nånting nu. Verkligen ingen i klassen gillar honom.
Meeen i alla fall, nog om det. Efter skolan så åkte jag till tandläkaren en snabbis och fixade en sak, & sen träffade jag Ellie (: Vi åkte en tripp in till stan och bara "flummade runt", för att citera Ellie. Trevligttrevligt, & solen har skinit hela dagen! :D Give me summer, now!
Vi ska käka grillat till middag också, hoppas att maten är klart snart ;)
Och avslutningsvis så vill jag säga att Linda är en skön liten prick - I like you alot! <'3
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0