- ONSDAG

Det gick väl relativt bra hos tandläkaren idag. Tyvärr så fick jag inte ta bort dom två blå bolliknande sakerna jag har bakom mina framtänder, som gör att jag inte kan bita ihop ordentligt. Grymt irriterande för han sa förra gången, OCH gången innan det att han skulle ta bort dom nästa gång. Men så blev det ju inte. Hatar när tandläkare inte håller vad de lovar. & jag blir inte av med tandställningen innan sommaren fick jag veta idag ><'' Han sa förut att det skulle vara klart innan sommaren, men nehej.
Något annat negativt som jag fick reda på idag är att jag har nationellt prov i engelska - imorgon! Då börjar jag 8:30 istället för 11:40. Dom kunde ju i alla fall lagt det på en engelskalektion, men River sa att det ändå var lätta prov (yy).
& det är inte LOST idag .__. Var inte det förra veckan heller </3 Uppehåll i USA - uppehåll här. ><''
Positiv sak idag då: jag har fått sommarjobb! :D Eller, jag har vetat att jag ska få det men inte när och hur länge. Det blir vecka 30, 31 & 33 (: Två av veckorna ska jag jobba med Villy, tack gode gud! xD Haha.
& nu har jag gett min käre mamma hemsideadressen till Harry Potter eventet så att hon kan kolla och läsa själv vad som står, jag är så sär på att förklara (aa), höhö.
Och ja, det var väl min dag, har käkat lite Ben & Jerry's också, men inte så mkt för jag var mätt från middagen fortfarande ^^
Nu ska jag nog plugga lite historia, men det är så laaaaaame. Jag vill inte skriva provet på fredag redan .__. Måndag hade vart okej, för då kunde man plugga hela helgen.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0