- HEHE

Kollade nyss klart på "American Pie - The Wedding", alltså Stifler in my <'3! :D
Haha alltså tänk att umgås med honom, man skulle fan aldrig ha tråkigt 8D Men fan vad nasty det är när han ska äta upp den där "chokladtryfflen" (bajset) .__. Inte najs, nej </3
Iaf, det blev ju då aldrig att jag läste nånting. Läser Ondskan & den hade ju kunnat vara bättre. Men när jag väl har läst den så ska jag läsa om alla Harry Potter-böckerna :'D! Och läsa den 7:e boken, för den har jag inte läst ännu *shame on me*. Idag fick jag nämligen reda på av Lovisa att det ska vara ett Harry Potter event nu i sommar, i Täby :'D Ååååh vad jag vill gå! Ska fråga mamma om jag får haha xD Men ååh fett kul det skulle vara! & man kommer delas in i elevhem (yy), och det kommer hända en massa skojsiga saker! På deras hemsida (www.erised08.com) så ber dom en typ om hjälp att fixa & hjälpa till när man väl är på plats - något jag mer än gärna gör! Grejen är den att jag inte har någon att gå med .__. Bob är på Irland just då </3. & Lovisa sa att hon kanske inte heller kunde för att hon skulle också vara nån annanstans, men ja.. vi får se hur det blir.
Och ja, jag är löjligt förtjust i Harry Potter-världen (a) Sanningen är den, att jag fortfarande väntar på mitt intagningsbrev. But ignore that you saw that.
Anyway, nu ska jag läsa lite innan jag sover, så att jag sedan kan börja läsa på HP nån gång!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stif-meister

2008-04-10 @ 23:10:48
URL: http://bbaggen.blogg.se
Postat av: Linda

de skulle vara ett hjärta efter där x')
men stif-meister in mah you know what

2008-04-10 @ 23:13:17
URL: http://bbaggen.blogg.se
Postat av: Emelie

haha söt du är :)

2008-04-11 @ 01:27:38
URL: http://lindholmaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0