- GRÄDDSTAKAD CIDERGÅS

Såå, vad har hänt mer idag då? Kom hem vid halv sju och upptäckte att ingen var hemma, så jag la mig ner för att läsa det sista kapitlet i HP ostört. Men, jag kunde verkligen inte hålla mig vaken. Så jag ställde klockan på mobilen så att jag kunde ta en 15 minuters powernap - men jag vaknar 2 timmar senare. Fan också. Det är Villy som kommer uppklampandes i mitt rum och frågar om jag vill ha ost och kex x) Nej.
Så jag sätter mig vid datan ett tag & pratar med bl.a. Bob och Linda <3, men efter ett tag så tröttnar jag och går ner till de övriga. Som alltid när mamma, Villy & Benny (speciellt Benny) blir fulla så kommer det upp samtalsämnen som de vanligtvis inte pratar om när de är nyktra. Mycket djupa samtal blev det må jag säga, och jag fick reda på saker som jag aldrig hört förut. På både gott och ont.
Sen följde jag med ner till Villy för att glo på film, men han bara slumrade till och pratade konstant så det inte vart nå roligt längre, så då gick jag upp till mitt rum igen ^^
Nu ska jag läsa ut Harry Potter and the Philosopher's Stone & sen ska jag sova (:
& påtal om rubriken - jag kan inte få nog av ett klipp med Robert Gustavsson! <3
http://www.youtube.com/watch?v=5i9xZhmoej0
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0