- FEVER

Vaknade med feber imorse, och med halsont som att det kändes att jag svalt ett par rakblad.
Dagen har flutit på... långsamt. Efter att klockan ringde imorse kunde jag inte somna om, så jag la mig för att kolla på film. Efter att ha sett på Se upp för dårarna och John Tucker must die, med lite frukost däremellan, så kunde jag äntligen somna. Sen har jag inte orkat göra nånting, men det känns inte som att jag har feber längre. Hoppas på att kunna gå till skolan imorrn, kan fan inte missa mer!
Idag missade jag ju första delprovet i franska & omprovet i historia.
Not good men vafan ska jag göra då.
Nu ska jag försöka äta lite & alternativt plugga sen, om jag orkar.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0