- CHILL :>

Veckan framöver är väldigt lugn! :D Imorrn, måndag, så är det vanlig skoldag + utvecklingssamtal på morgonen.
På tisdag är det resursdag, men jag har Nationellt prov i Engelska så jag måste dit i alla fall. Men jag behöver bara vara i skolan i max 1½ timme eller nåt ;).  & sen är det vanlig skoldag på onsdag - men om ryktena stämmer så har jag kemiprov. Illa! Sen är man ju som alla andra ledig på torsdag och fredag, nicenicenice! Har däremot ingen aning om vad jag ska göra på Valborg :S Pratade ju iofs med Linda om att jag skulle vara med henne, Issa & Corinna (: Och blir det inte så så ska jag nog vara hemma med familjen bara. Jag har i alla fall bestämt mig för att hur det nu än blir så ska jag inte dricka! Yes, jag är duktig_flicka_91 ohja!
Idag har förövrigt varit en väldigt ohändelserik dag, sov väldigt, väldigt länge & sen har jag inte orkat göra så mkt. Fortsatt läsa 2:a Harry Potter boken - och på tal om det så får jag inte glömma biblioteket imorrn! Ska kila dit och låna 2:a HP-boken, fast på engelska dårå ;) Har bestämt att hypa upp min engelska rejält nu, & böcker är ett jättebra tips då! Så, om ni har nåt bra engelskt boktips så vore det neat (:!

Hade tänkt lägga till en bild på det som rör sig mest i mitt huvud just nu - vilket ju är Harry Potter! (Big surprise).
Så här kommer en bild på J.K. Rowling som är personen bakom denna helt underbara värld. <3 

image2


Over and out.


Kommentarer
Postat av: riv

1. enough with the HP or i shall boycott your blog
2. hur i helvete (ursäkta... hur i hela världen) kan du tro att du har lugn vecka framför dig?
ANNA FÖR FAN (ursäkta... ANNA FÖR TUSAN) du har IG i två ämnen, IG-varningar upp över öronen och ton av prov du inte ens BÖRJAT plugga inför.
skärpning!

2008-04-28 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0