- BBQ

Idag (lördag) så drog hela familjen, minus Villy, hem till Camilla för lite grillning i det kalla vädret x)! Det var mycket trevligt men tyvärr så var inte Ellie där :/ Hon skulle på Minis 18-årsfest, men aja. Annat folk som var där: Camilla & Thomas (ofc), Ari/Phia/Robin/Saga, Jimmie(y?)/Lena/Tindra, Jim & Anna, Toran(?), nån mer som jag inte uppfattade namnet på, Daniel, Lena (Thomas mamma), & min familj såklart ^^

Alla dök väl upp vid halv fyra nån gång har jag för mig (: Vid 6-7 så blev det alltför kallt så alla skulle dra upp till Camilla, men min och Phias familj bestämde oss för att dra hem x)

De övriga som stannade kvar skulle typ fortsätta festa och sjunga lite Singstar :D

När vi väl kom hem så bestämde jag mig för att fortsätta städa mitt rum - ordentligt! Mamma & Benny tyckte inte att det var tillräckligt städat så dom drog in mitt internet ><'' Moget. Så jag har inte haft internet fredag kväll/ hela lördagen/ en del av söndagen. PAIN säger jag bara! </3

Rummet börjar arta sig en aning nu så jag hoppas på att få tillbaka internet imorrn (söndag).

Så ja people, det var min dag det. Ooootroligt händelserik, I know. Eeehm, ja.

Juste! Jag såg världens bästa film nyss, men samtidigt skummaste haha xD Tror man måste se den minst två gånger för att förstå den bättre. & typ ensam utan en babblande Villy bredvid sig. Han kan fan inte sluta prata haha. I alla fall, Butterfly effect heter filmen - se den!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0