- 11 APRIL

Jag kom på att det är en ganska så 'speciell' dag idag. Det var nämligen så att det var exakt ett år sen som min morbror Villy kom hit! Då trodde jag verkligen inte att han skulle vara här så långvarigt haha xD Trodde det skulle bli en vecka eller två, absolut inge mer än det. Men så kom andra hälften av maj & då var jag helt övertygad om att han skulle åka tillbaka till Köping - jag menar, familjen skulle ju åka på en resa till Mallorca, inte kunde man lämna honom ensam hemma hos oss? Men det var exakt vad vi gjorde (: & sen flöt det bara på, han var här hela sommaren & ströjobbade lite hos Maibrit för att få lite pengar, tills han i höstas/vintras skaffade ett jobb på Kjelles jobb. Iaf, min poäng i det hela är att jag är så otroligt glad över att han kom hit och blev en del av våra liv! Han och jag har exakt samma störda och helt konstiga humor. Men det kanske går i släkten ^^ Han och jag kan prata om precis vad som helst och är det något som tynger mig så går jag till honom före mamma och Benny, han är så enkel att prata med och han tar inte någons parti.

Ett grymt stort TACK till Villy! <3

Avslutningsvis så vill jag bara slänga in några citat/interskämt som (nästan) inga fler än jag och han fattar x)

- Häpåreharuleppra?!

- Net on net (badminton ftw! xD)

- Dendu dendu dendu, haru sett på Hajen?

- Jag hatar Snigel! .__.

- Den med schmör på.

- Ska vi keeela? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0